Neler yeni
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Sizce islamforumdan ayrılıyımmı yoksa kalıyımmı

Sizce islamforumdan ayrılıyımmı yoksa kalıyımmı

  • git diyenler (evet ayrıl)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • gitme diyenler (hayır ayrılma)

    Kullanılan: 0 0.0%
  • yorum yok ( kendiniz bilirsiniz )

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
  • Anket kapatılmış .

istanbluerdem

New member
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
887
Tepkime puanı
168
Puanları
0
Konum
hayatýn ýcýnden
öncelikle herkese iyi günler dilerim belki saçma bir anket olucak ama açıcam bu anketi her ne kadar saçma olsada

evet ankette gidiyimmi kalıyımmı sadece bunu merak ediyorum bu kadar olanlardan sonra ve sizlere soruyorum gidiyimmi kalıyımmı oylarınızı bekliyorum hepinizede anlayışınız için şimdiden teşekkür ediyorum
 

mhmt

New member
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
2,965
Tepkime puanı
715
Puanları
0
Madem sordun:)

Bu konuyu ve Gidiyorum diye açtırdığın konuyu yönetimden silmelerini rica edip gitmezsin olur biter.;)

selametle..
 

bekir

sadece bir kul
Yönetici
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
8,132
Tepkime puanı
5,971
Puanları
113
Konum
Daðlardan, yaylalardan
selam_la_başlamıştı, niye gitmek istediğini tam olarak anlayamadık ama, muhakkak ki bunun gerçek sebepleri senin yüreğinde saklı. Kimsenin gizlisi saklısıyla da uğraşmak bizim işimiz değil. Sebep her neyse ancak;

İslamForum "her ne olursan gel" şiarındadır.

Hatalar insanlar içindir, hepimiz yapabiliriz.

Müslüman kin gütmez, Müslümanlar Kardeştir.

Özellikle ben kimseye "git" demem, diyemem, işim çağırmaktır.

Sende zaten gitmek istemiyorsun...

Eee, derdin ne? otur oturduğun yerde işte... :)
 
S

safinaz

Guest
Yanlış anket açmışsınız bence...Çünkü kalmak istediğiniz her halinizden belli grur yapıyorsunuz,bir kere "gidiyorum "dediniz ve kimse de "kal "demedi diye.:D

Peki sonuç "git"diye çıkarsa ne olacak?:D

Ben şimdi gıcıklığına "git" diye oy kullanacağım:D

Şaka bir yana ne gidiyorsunuz,hakikaten oturun oturduğunuz yerde.Dha benim başrollerde oynayacağım senaryolar yazacaksınız.Daha çok işiniz var çooook...:)
 

#21

New member
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
408
Tepkime puanı
5
Puanları
0
Yaş
38
Konum
The Netherlands
vallah sanirim gitmeye hic niyetin yok ama hadi neyse kal bakalim.......:):)
 

yavuzburak

New member
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
417
Tepkime puanı
74
Puanları
0
Gitmek isteyen bu anketi açmaz bence :) bu sadece duygu sömürüsü :D :D buarada niye gitmek istediğinizi bilmiyoruz ki?:confused: gidin yada kalın diyelim:confused:
 

efendy

New member
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
12
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
38
Konum
istanbul
öncelikle herkese iyi günler dilerim belki saçma bir anket olucak ama açıcam bu anketi her ne kadar saçma olsada

evet ankette gidiyimmi kalıyımmı sadece bunu merak ediyorum bu kadar olanlardan sonra ve sizlere soruyorum gidiyimmi kalıyımmı oylarınızı bekliyorum hepinizede anlayışınız için şimdiden teşekkür ediyorum
Beni bir ben bilirim, bir de Yaradan Bana bir ben lazımım, bir de Anlayan ( (Mevlana) ne güzel söylemiş.
 

yolcu

New member
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
667
Tepkime puanı
18
Puanları
0
Yaş
43
Konum
yoldan
şener şen in bı fılmı vardı evden gonulsuz bı sekılde gıtme olayı hemen hemen herkes bılır ...........:D:po sahne aklıma geldı,
gıtme sankı kovan mı var :)kardesım:p
 

mhmt

New member
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
2,965
Tepkime puanı
715
Puanları
0
şener şen in bı fılmı vardı evden gonulsuz bı sekılde gıtme olayı hemen hemen herkes bılır ...........:D:po sahne aklıma geldı,
gıtme sankı kovan mı var :)kardesım:p

Hemşom senden bi daha yok şu dünyada:)

selametle..
 

KaYnUkA

New member
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
147
Tepkime puanı
5
Puanları
0
Yaş
37
gitme kardeşim yavv...
bizim insana ihtiyacımız var sen gideyimmi diyorsun...
 

Ebu Zerr

New member
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
866
Tepkime puanı
40
Puanları
0
Yaş
45
Konum
Ankara
Arkadaş, bak sevildiğini bil...
Çoğunluğu bırak, çoğunluğun çoğunluğu bile kal diyorsa kal...
Kal...
o bir selamla başlamıştı...
Çok duygulu sahneler bunlar, 90 dakikalık kısa metrajlı türk filimlerine taş çıkartır...
Başlık şu: "Bir selamla başlamıştı"
Senaryo: kısmet!!!
 

haschhaschi

New member
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
gitme de kalma da

gitme de kalma da

gidene gitme; kalana kalma denmez.
 

kiraz_gez

New member
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
sivas
ilk defa buraya giriyorum.yazdiginizi da ilk defa okuyorum anladigim kadariyla gitmek istemiyorsunuz ama kendinizide bir sekilde rahat hissetmiyorsunuz .sorun her ne ise gitmek cözümse buyurun gidin ama ben derim ki kalmak ve mücadele edin.
 

Enver Ýstek

metin mete
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
3,935
Tepkime puanı
1,023
Puanları
0
Yaş
60
Konum
Gurbet,daimi gurbetin icinde gurbet
öncelikle herkese iyi günler dilerim belki saçma bir anket olucak ama açıcam bu anketi her ne kadar saçma olsada

evet ankette gidiyimmi kalıyımmı sadece bunu merak ediyorum bu kadar olanlardan sonra ve sizlere soruyorum gidiyimmi kalıyımmı oylarınızı bekliyorum hepinizede anlayışınız için şimdiden teşekkür ediyorum



Benim kadar forumlardan kovulan biri degilsin ama hala ankete düsmedim eger buralara gelmis isen durmanin anlamida yok sanirim...
 
Üst Alt